woensdag 31 december 2014

NYE! new year's eve make-up look

Hi you gorgeous people,

I love this time of the year. It's freezing outside but inside it's nice and warm. Cosy with the Christmas treelights on, candles lit, hot coco in my hands and my loving family around me. We are all trying to make these cold winterdays as cosy as possible. 




For my make-up look i didn't go too crazy. I love nude looks, warm romantic looks. So i didn't feel the need to exaggerate.


Babyliss curling wand






My NYE make-up look for tonight: I used brown en copper tints and a creamy shimmer liquid eyeshadow to really brighten up my eyes. Went under my waterline with a gorgeous brown eyepencil to smoke it out a bit. It's still very subtile and could be used as a everyday make-up look. With the falsies it really made it look romantic. I also did my hair with a curling wand from Babyliss. It has a thick barrel so it's easy to create big waves. I leave the ends of my hair off the barrel to give it a less polished look.



The pictures are taken both in daylight and artificial light because of the dark weather outside. I will post a picture with all the products i used down below. 

I wish you guys all the best for 2015! May all your wishes come true. Have a fantastic evening with all your beloved ones! 

Love, Scarlett Glam







Hallo mooie mensen,

Ik hou van deze tijd van het jaar. Het vriest buiten maar binnen is het lekker warm. Gezellig met de kerstboomlichtjes aan, kaarsjes aan, warme chocomel in mijn handen en mijn liefhebbende gezin om me heen. We proberen er allemaal gezellige winterdagen van te maken. 

Voor mijn make-up look ben ik niet uit de band gesprongen. Ik hou van nudes en van romantische looks. Vond het niet nodig om te overdrijven.




Mijn NYE make-up look voor vanavond: Bruine en koper tinten met een creamy, glinsterende vloeibare oogschaduw om mijn oogkleur uit te laten komen. Onder mijn waterlijn een mooie bruine oogpotlood die ik erna heb vervaagd voor een smokey effect. Het is subtiel en kan gebruikt worden voor een alledaagse make-up. Met de valse wimpers gaf het mijn look een romantische uitstraling.



Mijn haar heb ik gekruld met een Babyliss krultang. Deze heeft een dikke diameter waarmee ik grote golven kan creĆ«ren. De eindjes van mijn haar wikkel ik er niet omheen zodat het een natuurlijkere finish krijgt en niet zo gepolijst.

De foto's zijn in natuurlijk en kunstmatig licht genomen door het donkere weer buiten. Alle producten die ik heb gebruikt staan op de foto hieronder.

Mijn wens voor iedereen is een geweldige jaarwisseling en een top 2015 met al jullie geliefden. Moge al jullie wensen uitkomen!

Liefs Scarlett Glam









Geen opmerkingen:

Een reactie posten