zaterdag 10 januari 2015

Benefit workshop

Jean and Jane the twinsisters and co-founders of BENEFIT
Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een top ochtend gehad met twee lieve dames, Eefje en Charlotte van Douglas en vier dames die zich ook hadden aangemeld. Het was een Benefit workshop waar veel artikelen werden besproken en de meest verkochte artikelen aan bod kwamen. We werden ontvangen aan een enorm schattig tafeltje dat roze was bekleed en volgezet met veel prachtige producten van Benefit. Lekker theetje erbij, gekleurde jellybeans en eclairtjes om van te snoepen. 


Als je bekend bent met Benefit zul je het vast met me eens zijn dat de namen van de producten super creatief zijn uitgevonden. De namen enerzijds, de verpakkingen en doosjes waren zo leuk om te zien, ik kan begrijpen dat mensen puur daarvoor een product aankopen en de verpakkingen als collector's items verzamelen. Briljant en supercreatief uitgevonden door de tweelingzussen Jean en Jane uit San Francisco



We waren met 5 vrouwen, dus toen de vraag werd gesteld wie er opgemaakt wilde worden was ik niet de enige die graag wilde LOL. Uiteindelijk werd er geloot en 'it must be my lucky day' ik won. Na een goede reiniging met de reinigingsproducten van Benefit zoals de Remove it make-up remover wat heerlijk aanvoelde heeft Charlotte een helft van mijn gezicht opgemaakt en wat me al gelijk opviel bij de basis make-up was dat mijn huid veel gladder en egaler werd door het supergoede product the POREfessional. Je zag duidelijk verschil. Wanneer ik het weer gebruik op een schone huid zal ik het resultaat fotograferen en posten. Het is echt zichtbaar verbeterd na gebruik ervan.



Daarna kreeg ik de Puff off onder mijn ogen om de ietwat opgezwollen wallen te laten slinken. Je ziet dat mijn linker onderoog dikker oogt. Na de Hello flawless foundation in Medium wat er heel natuurlijk uitzag op mijn gezicht kreeg ik de fake-up crease control concealer onder mijn ogen om de donkere kringen weg te werken en een heldere oogopslag te creëren. De wenkbrauwen werden gedaan met de 2 kleurige BROWzings cremige wenkbrauwpoeder in medium. Deze smeert heel goed uit en hecht zich goed aan de haartjes. 



Ik moet bekennen er was geen enkel product waarvan ik de textuur niet goed vond of mij tegenviel. Ze zijn allemaal silky smooth op je huid en verzorgend. Bovendien zijn het natuurlijke producten. Na een budget te hebben uitgetrokken voor deze dag (ik koop namelijk bijna dagelijks make-up) heb ik uiteindelijk gekozen voor 2 verzorgings/basisproducten die mijn huid ook ten goede komen en mijn make-up nog beter doen uitkomen en een oogschaduw pallet omdat ik er nog geen van Benefit had.




De They're real mascara en Highbrow lifting pencil had ik al. Dit zijn ook mijn alltime favorite mascara en wenkbrauw highlighter. Voor NU! Ik zal bij de producten die ik heb gekocht de details erbij zetten. En natuurlijk de leuke foto's van de workshop zelf en de goodie bag die we hebben ontvangen na afloop.





In maart 2015 zal er een nieuwe mascara te verkrijgen zijn van Benefit. Deze maakt de wimpers niet alleen langer maar het doel is meer het krullen van de wimpers. De verpakking 'echt Benefit' zal geïnspireerd zijn door de krullers die men gebruikte in de jaren 50 (als ik het me goed herinner) Nou Benefit ik kijk er naar uit! Oh ja, ergens in Juni zal er ook in Douglas Roermond een Brow bar van Benefit zijn plekje innemen. In Venlo staat er al een heb ik vernomen. Dit is wel handig. Je wenkbrauwen worden 'Benefit style' gewaxt en geshaped. Omdat Ik mee heb gedaan met deze workshop kregen ik en alle andere deelneemsters een Benefit brow waxing treatment t.w.v. 21 euro kado! En een keileuke, handige spiegel dat er uit ziet als een map, met een schattige print. Super toch!

Op 28 februari zal er weer een Benefit workshop plaatsvinden. Vol = vol dus reageer snel en plan die afspraak. Het is echt keileuk om mee te doen! 



The POREfessional:

Een zijdezachte, lichtgewicht formule om poriën en fijne lijntjes te minimaliseren voor een smoother-than-smooth huidje. 

Je kunt het onder je make-up dragen om je poriën te verfijnen en en je make-up helpen fixeren. 

Je kunt het over je make-up dragen om bijvoorbeeld te voorkomen dat je concealer begint te rullen. 

En je kunt het op je lichaam gebruiken. Blend het op je benen, billen en buik om oneffenheden te verminderen zodat je huid er glad en effen uitziet.  


Dr. Feelgood:
Een fluweelzachte balsem die je onder of over je makeup draagt (of zelfs alleen de balsem en verder niets) om fijne lijntjes en oneffenheden te minimaliseren en je huid gelijkmatig, glad en olievrij te houden voor een egalere look. Er zit een sponsje bij waarmee je het aan kunt brengen of je kunt het blenden met je vingers. Bovendien zit er vitamine C en E in en gaat het het glimmen tegen. Super!


Benefit World famous Neutrals:
Een oogschaduw pallet met 6 rijke neutrale kleuren. 2 creaseless Creme oogschaduwen in schattige mini potjes en 4 longwear poeder oogschaduwen. De 2 creme schaduwen zijn Birthday suit en My two cents en zijn een grijsbruine taupekleurige en een goudbruine kleur. De 4 poeders zijn call my buff, kiss me i'm tipsy, it's complicated, gilt-y pleasure. De pallet heeft een spiegeltje en 2 uitklapbare vleugels waar een daytime en partytime makeup tips and tricks zijn inbegrepenHet zit in een handig doosje (net een klein bijbeltje) met magneet-klik sluiting, erg leuk en handig.

Voor nog meer Benefit producten kijk in je dichtstbijzijnde Douglas filiaal. Voor nog meer leuke reviews, weetjes, make-up looks en andere leuke dingen over cosmetica e.d volg mij op instagram: scarlettglam of volg mijn blog!

Tot snel lieverds,

Scarlett Glam












Geen opmerkingen:

Een reactie posten