vrijdag 16 januari 2015

Bronzer and BB by Benefit


Hoi lieve mensen,

De afgelopen week ben ik heel druk geweest en kwam er helaas niet aan toe om een stuk te schrijven en mijn nieuwe goodies te reviewen en bloggen. Ik wil het hebben over de bronzer en multi balancing complexion perfector van Benefit. Had er al veel over gehoord en heb vorige week tijdens de workshop kennis gemaakt met het product. 






















De Hoola bronzer van Benefit is een matte, mooie bronzer die je heel goed kunt gebruiken om te contouren en shapen en die zongebruinde effect te krijgen op je gezicht. Hij is heel goed gepigmenteerd en er zit absoluut geen glittertjes in. Het is een matterende zachte poeder. Er zitten geen rode/oranje pigmenten in en dus erg geschikt voor alle huidtypen. Je kunt het zo vaak aanzetten als je wenst. Lichtjes voor een subtiele zongebruinde tint overdag of zet het wat dieper aan voor een avondje uit.












Ik moet zeggen met deze bronzer kon ik mijn contouren beter naar voren brengen dan de bronzer die ik normaal gebruik van Revlon. My next favorite dus. Hij is wat prijzig (33 Euro bij Douglas) maar ik vind hem dubbel en dwars waard. Hij zit in een kartonnen doosje met een gladde touch en er zit een ingebouwd klein vierkant spiegeltje in.Handig dus om mee te nemen in je tas om je touch-ups mee te doen. Bovendien zit er een schattig klein brushje bij van lichtblauw hout en zachte witte haartjes. De vorm van de brush is erg handig om mee te contouren.




De bigger than bb Big easy is een vloeibare skin perfector die fluweelzacht aanvoelt op je huid. Een liquid to powder finish heeft en een licht tot medium coverage heeft. Ze hebben 6 tinten en bij mijn huid past nummer 05 Beige het best. Dit zijn de tinten: 01 fair, 02 light, 03 light/medium, 04 medium, 05 beige en 06 deep beige. 04 was iets te licht en 06 veel te donker dus 05 was perfect voor mijn skintone. 





Deze formule smelt op je huid als een creme en laat een egale teint achter met een natuurlijke poederfinish. Het maakt je huid egaler en verdoezelt imperfecties en oneffenheden. Gisteren had ik alleen dit op mijn huid met de Hoola bronzer en ik meen het mijn gezicht zag er erg natuurlijk uit zonder het te verzwaren. Het is olievrij en balanceert je huidvochtigheid. Bovendien zit er een Spf 35 in die veroudering tegen gaat en bescherming bied in de zon, al zie je de zon nu niet veel in de winter, de stralingen zijn er altijd. Heel goed dus die Spf 35.


Hoop dat je het een leuke review hebt gevonden en voor vragen en of commentaar kun je altijd onderaan in de commentbox je mening achterlaten.


Liefs Scarlett Glam


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten