dinsdag 27 januari 2015

Benefit Brow Bar



Een paar weken terug had ik de Benefit workshop bijgewoond. Daar hadden we in onze goodiebag een gratis brow treatment aangeboden gekregen t.w.v 21 Euro. Vanaf heden is er dus ook een Benefit Brow Bar aanwezig in Douglas Roermond. Hier zijn de foto's van de treatment gisteren. Charlotte de visagiste heeft de treatment bij mij gedaan, zo'n lieve dame! 

Een before foto (video op mijn instagram)















Op zich heb ik een mooie wenkbrauw vorm van mezelf, maar als ze groeien worden ze borsteliger aan de voorkant. Ik heb mijn vaste epileerder van wenkbrauwen en bovenlip maar zei heeft het zo druk soms dat ik het vaker zelf ga doen en dan wil er nog wel eens iets mis gaan...Gelukkig


Schrik niet van het hele zwarte op mijn wenkbrauwen.. omdat ik zelf donkerbruine haartjes heb vond ze het het mooist om mijn wenkbrauwen zwart te kleuren. Het is ook wel mooi in deze tijd van het jaar maar zelf prefereer ik toch ze 1 tint lichter te verven. Omdat dat mijn gezichtsuitdrukking minder hard maakt. Maar het resultaat mocht er zijn.





















Foto links: In de verf
Foto rechts: Gestyled en ingekleurd met Benefit eyebrow powder.


Stap voor stap heeft ze eerst mijn wenkbrauwen schoongemaakt met een cleanser en daarna de wenkbrauwen met een zwarte kleur in de verf gezet. Daarna heeft ze het een paar minuten laten inwerken en het verf er goed afgehaald met een reinigingsproduct. Toen begon het waxen. Ik ben wel wat gewend omdat ik het altijd met garen laat epileren, dus voor mij viel de pijn reuze mee. De wax erop, wasstrip erop en trekken maar. De kleine haartjes heeft ze met een pincet nog weggehaald en klaar waren mijn wenkbrauwen. Met een flat angled brush en Benefit Browzings brow powder in de donkere kleur heeft ze het aangezet voor die amaZING eyebrows. Bedankt Charlotte.




Thuis aangekomen heb ik mijn makeup wat bijgewerkt en mijn wenkbrauwen iets lichter gemaakt voor een lievere uitstraling voor de babyshower die avond. Een nude lippenstift en ik was ready to go.

















Vanaf nu kun je dus ook voor JOU browtreatment terecht bij Douglas Roermond en Venlo Benefit Brow Bar. Ik zou zeggen, doen!

Groetjes, liefs,

Scarlett





Geen opmerkingen:

Een reactie posten