maandag 5 januari 2015

Purple lips

Hi beauties,

Today i went shopping AGAIN with a dear friend and bought a few products to try out. A black lipstick, liquid highlighters, an angled brush i did not have in my collection yet and the Mat matic black eyeliner from Lóreal. Tomorrow it will be on my blog. For now i want to show you this gorgeous dark purple lipstick that i love so much. I ran out and bought it when i saw Kylie Jenner wearing a similar color lipstick. I thought it would look great on me..well, you be the judge of that!

I love to focus on the dark lips and leave the eyes somewhat natural. But it can also be combined with a cat eye or a smokey eye for that matter. My make-up always depends on how i feel that day, my mood.

It suddenly occured to me that i didn't own a black lipstick for example and went out to buy one. Just to have it there in my drawer LOL. The black lipstick from Essence which i read about was not available in our local drugstore. I couldn't find it in Germany either..luckily i found ONE black lipstick in a brand i'm not familiar with. But that's ok. Pictorials tomorrow here on my blog. If you have questions or comments please leave it in the commentbox down below. I'll be happy to answer them. See you soon back here on my beautyblog. 

I will name the products i used down below.

love, Scarlett






Hoi hoi mooierds,
Vandaag ben ik ALWEER gaan shoppen met een lieve vriendin en heb een paar nieuwe producten gekocht om uit te proberen. Een zwarte lipstick, 2 highlighters in vloeibare vorm, een schuin gehoekte blush kwast die ik nog niet in mijn collectie had en de nieuwe Mat matic zwarte eyeliner van L'oreal. Morgen zal ik het op mijn blog zetten. Voor nu wil ik je deze prachtige diep paarse lipstick laten zien waar ik ontzettend dol op ben. Ik ben de deur uit gerend om deze te scoren nadat ik Kylie Jenner zo'n soortgelijke kleur zag dragen. Ik dacht 'die zal me wel mooi staan' oordeel jij maar of dat zo is!

Ik hou ervan om de aandacht te vestigen op mijn donker gekleurde lippen en besloot daarom de ogen wat simpeler te houden. Maar het zou ook mooi combineren met een sexy cat-eye of een smokey eye. Mijn make-up hangt af van mijn gemoedstoestand, in wat voor bui ik ben die dag.

Bijvoorbeeld het schoot me ineens te binnen dat ik nog geen zwarte lipstick had en ging er gelijk naar op zoek. Alleen maar om er een in mijn lade te hebben. De zwarte lipstick van Essence waar ik over had gelezen was niet verkrijgbaar in onze drogisterij en zelfs niet over de grens. Gelukkig vond ik een zwarte lipstick, van een voor mij onbekend merk maar dat is niet erg. Morgen zal ik een pictorial en review doen hierover. Als je vragen of commentaar hebt laat het dan achter in de onderstaande reactiebox. Ik antwoord ze graag voor je. Zie je snel weer op mijn beautyblog.

de producten die ik heb gebruikt zal ik onderaan benoemen.

Liefs Scarlett








  • Lipliner Alverde Naturkosmetik '15' Aubergine (eggplant in english)
  • Maxfactor lipfinity 2 step liquid lipcolor '100' Wicked
  • Earrings and necklace by Atmosphere Primark



Geen opmerkingen:

Een reactie posten