zaterdag 3 januari 2015

Posh blush!


Hey beauties,

A while ago i bought a whole line of blushes by Essence at my favorite drugstore. I wanted to show these babies to you. I really love them because they are well pigmented and available in 6 different colors. And for that little price i couldn't leave them behind. I made swatches and put their names next to them to make it easy-view. The three reasons why i wanted those in my collection of blushes, they are... Affordable, pigmented and have a variety of colors. Let's see them together.


One thing i also love about make-up products in general is their names. Don't you agree when i say they often have the cutest names!



It's very important to use a primer. It helps our make-up last longer. It refines our pores so that our skin looks more even and smooth and helps the skin from getting oily. It also makes the colors more vivid. I used this one on the photo below. There are many primer's available of every price range but this primer by Essence worked well for me. Some brands name them 'make-up base'. On the next photo you can see that the swatch with the make-up base underneath is much lively than the one without.

Love, Scarlett...
Leave a comment in the comment box below, thank you


Hoi beauties,

Een tijdje geleden heb ik een hele lijn van blushes gekocht van Essence van mijn favoriete drogisterij. Ik wilde je deze babies laten zien. Ik hou van ze omdat ze goed gepigmenteered zijn en bovendien verkrijgbaar in 6 verschillende kleurtjes. En voor dat kleine prijsje kon ik ze niet laten liggen. Ik heb swatches van ze gemaakt en de namen erbij gezet zodat het overzichtelijker is. De 3 redenen waarom ik deze blushes in mijn collectie wilde zijn omdat ze...voordelig, goed gepigmenteerd en in maar liefst 6 kleurtjes verkrijgbaar zijn. Laten we ze hieronder bekijken.

Nog een reden waarom ik make-up producten zo leuk vind zijn de namen die ze worden gegeven. Vind je ook niet dat ze soms de schattigste namen hebben!

Het is erg belangrijk om een primer te gebruiken. Het zorgt ervoor dat ons make-up langer blijft zitten. Het maakt de poriĆ«n kleiner en daardoor ziet ons huid er egaler en gladder uit en bovendien zorgt het dat ons huid niet snel vet wordt. De kleuren komen ook beter uit. De primer die ik heb gebruikt is deze van Essence. Er zijn veel verschillende soorten soms ook wel make-up base genoemd. Op bovenstaande foto kun je zien dat de swatch waar de make-up base onder zit veel levendiger is dan de swatch zonder.

Liefs Scarlett..

Laat je commentaar achter in de comment box! Dank je wel.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten