dinsdag 20 januari 2015

soft nourished hands


Hey allemaal,


Vandaag wil ik mijn blog wijden aan een lichaamsdeel die we veel gebruiken maar misschien niet genoeg aandacht geven en verzorgen: Onze handen. Wanneer ik een afspraak buitenshuis heb zoals een diner, uitje of wat nog meer.. begin ik altijd met het uitzoeken van wat ik aan wil, welke schoenen erbij gaan en de accessoires die matchen leg ik ook vast klaar. Als ik klaar ben met het verzorgen van mijn lichaam en het opmaken van mijn gezicht en klaar ben voor vertrek merk ik vaak op mijn bestemming op dat mijn handen droog en schraal zijn. Weer vergeten even een crèmepje te pakken :( Omdat ik tot op het laatste moment mijn handen was (veel te vaak..een tic) ren ik met droge handen de deur uit. 



Nou ga ik er voortaan verandering in brengen want het is wel een lichaamsdeel en dat stukje huid waar ouderdom vroeg zijn tekenen laat zien. Dus ging ik shoppen. Mijn favo drogist van het moment is DM in duitsland (laat ik nou dicht bij de grens wonen LOL). Het is een sfeervolle ruim opgezette winkel met bekende merken maar ook producten die hier in Nederland de schappen nog niet halen. Het assortiment is groot, waar ik uren rond kan snuffelen voor nieuwe producten, must-haves en goodies. Een leuke bijkomstigheid is dat het vaak (bijna) de helft scheelt met onze NL drogisterijen prijzen! Dus ik ben dit keer eens gaan neuzen wat ze aan handverzorging te bieden hebben en dat was vrij veel. Laat ik nou net het voordeligste Duitse budgetmerk P2 Professional cosmetics in handen nemen en...nog een paar andere dingen (niet voor de handen :) Lees hier meer over P2. http://www.p2cosmetics.com/  




Als je een beautyaddict bent zoals mij dan weet je dat je nooit genoegen neemt met een soort product. Ik probeer het liefst gelijk alles uit en daarom heb ik niet een maar twee handverzorgingslijnen meegenomen om te proberen. Namelijk de So Gold collectie en de Ultra rich collectie daarbij nog een dag- en nachthandcreme. Allereerst heb ik de Gold collectie op de proef gesteld. De rest van de producten doe ik nog een review over. De producten hierboven heb ik aangeschaft. Binnenkort meer daarover.



De verpakking ziet er mooi brons/goudkleurig uit wat direct mijn aandacht trok. Het serum flesje met pipet dop is van glas. Het zijn de So Gold hand peeling met micro korreltjes om je handen goed mee te scrubben. Als de korreltjes iets grover waren geweest zou ik het pijnlijk/irriterend vinden. Dit was net de juiste consistentie. De So Gold serum voelt lekker aan smeert goed uit en droogt ook snel op dus snel insmeren. De So Gold Illuminating hand cream. voelde niet zo lekker als wat ik verwacht van een hand creme. Ik bleef hem nog lang na voelen. Ondanks dat mijn handen er zachter van werden, goed gehydrateerd waren en ik er een subtiele glimeffect aan overhield, stond iets mij in de textuur niet aan. Ik kan het met woorden niet uitleggen maar nee, niet prettig.

  

The So Gold Serum, gebruiksaanwijzing en ingrediëntenlijst 




De So Gold hand peeling met kaviaar en goud extract


De So Gold illuminating hand cream
 

Allereerst heb ik mijn handen met de peeling goed gescrubd daarna afgespoeld met lauwwarm water. Na mijn handen goed droog te hebben gedept heb ik de serum aangebracht die diep in je huid dringt en het intens verzorgt. Als laatste heb ik de handcreme aangebracht maar zoals ik al zei het had geen fijne finishing touch. Als je goed kijkt op onderstaande foto (mijn hand voor de peeling) is het erg droog precies boven mijn duim. Dat was na deze 3 stappen plan wel voorbij moet ik zeggen. Vanochtend waren mijn handen nog steeds heel zacht. Bovendien ruiken ze allemaal wel lekker alleen de serum kan een beetje sterk worden gevonden. Overall eerste indruk: thumbs up!













  • So Gold illuminating handcream 100ml 3.95 euro
  • So Gold hand peeling 100ml 3.95 euro 
  • So Gold lift up concentrate serum 4.95 euro


Hoop dat je het een leuke review vond en voor vragen of commentaar..you know what to do...


Scarlett Glam









Geen opmerkingen:

Een reactie posten